Excursió a Can Coll

El dia 24 de maig de 2016 els alumnes de primer i segon vam anar a la muntanya de Collserola, a Can Coll.

Allí vam fer un recorregut per la muntanya on vam observar arbres de diferents classes, fruits, arbustos, matoll, herbes silvestres, flors,...Mentre anavem fent camí les mestres ens explicaven tot allò que veiem o teniem curiositat. Vam recollir escorça, fruit, flors, fulles, minerals, llavors,... per poder treballar a l'escola.

A l'hora de dinar vam acampar en els Prats, allí vam dinar i després vam tenir una estoneta de joc.

Ens ho vam passar d'allò més bé

.