Xarxes Per Al Canvi

Escola Ramón Llull + TNC, un projecte d'innovació on les arts escèniques s’insereixen com a eix transversal dins el currículumVols saber més?

Preinscripció 2019-20

Vine a conèixer la nostra escola!

7 i 13  de març a les 09:30

19 de març a les 15:15

Racons de treball a infantil P5

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

A les aules de P5, a Infantil de la nostra escola, hem començat els racons d'aprenentatge. Son una activitat de treball en petit grup, alguns treballen de manera autònoma, i altres acompanyats pels dos mestres que en aquell moment els fan possible.

Són activitats d'aprenentatge on els infants, a través de l'assaig-error, practiques capacitats que tenen a veure amb els aspectes matemàtics, de la llengua i el grafisme tant de lletres com de números. És una activitat molt potent pels alumnes i a més molt gratificant.