El 14,15 i 16 de febrer.

Racons de treball a infantil P5

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

A les aules de P5, a Infantil de la nostra escola, hem començat els racons d'aprenentatge. Son una activitat de treball en petit grup, alguns treballen de manera autònoma, i altres acompanyats pels dos mestres que en aquell moment els fan possible.

Són activitats d'aprenentatge on els infants, a través de l'assaig-error, practiques capacitats que tenen a veure amb els aspectes matemàtics, de la llengua i el grafisme tant de lletres com de números. És una activitat molt potent pels alumnes i a més molt gratificant.

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.