ELS DE P5 CONEIXEM LA BIBLIOTECA FORT PIENC

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

Els infants de les classes LA POMERA I ELS VAMPIRS les dues classes de P5 d’infantil van anar fins la biblioteca del nostre barri, la biblioteca Fort Pienc

. Allí van ser molt ben rebuts per l’encarregada de la secció d’infantil,  que els va explicar una meravellosa història sobre la mascota “fORPI”, la protagonista  d’aquest espai cultural. Els nens i nenes van descobrir les possibilitats que té poder gaudir de la riquesa d’aquest lloc.