El 14,15 i 16 de febrer.

ELS DE P5 CONEIXEM LA BIBLIOTECA FORT PIENC

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

Els infants de les classes LA POMERA I ELS VAMPIRS les dues classes de P5 d’infantil van anar fins la biblioteca del nostre barri, la biblioteca Fort Pienc

. Allí van ser molt ben rebuts per l’encarregada de la secció d’infantil,  que els va explicar una meravellosa història sobre la mascota “fORPI”, la protagonista  d’aquest espai cultural. Els nens i nenes van descobrir les possibilitats que té poder gaudir de la riquesa d’aquest lloc.

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.