El 14,15 i 16 de febrer.

INICI DELS AMBIENTS A INFANTIL

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

Aquest mes d’octubre hem iniciat altra vegada els ambients d’infantil. Més fotos i...

Amb aquesta activitat de fort plantejament pedagògic, els mestres ofereixen als infants una gran varietat de possibilitats creatives en que treballant barrejats amb companys d’altres cursos, poden desenvolupar multitud d’habilitats que els permetran créixer en coneixements, sociabilitat, autonomia,  i llibertat creativa que els ajuda a aconseguir un important benestar personal. A hores d’ara, aquest primer trimestre, son els alumnes de P4 i P5 els qui participen mentre els de P3 s’estan adaptant per participar més endavant. De mica en mica us anirem presentant cadascú dels ambients perqquè els conegueu de ben a prop.

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.