Xarxes Per Al Canvi

Escola Ramón Llull + TNC, un projecte d'innovació on les arts escèniques s’insereixen com a eix transversal dins el currículumVols saber més?

Preinscripció 2019-20

Vine a conèixer la nostra escola!

7 i 13  de març a les 09:30

19 de març a les 15:15

FEM PANELLETS A INFANTIL

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

Gaudir dels aliments que sovint acompanyen a les festes tradicionals és una bona idea que a infantil acostumem a realitzar.

Per això aquesta festa de la castanyada totes les classes hem fet panellets de coco, de xocolata i caramel. Després els hem menjat a la mateixa classe tot fent allò que és normal, compartir la festa amb els amics i amigues.