El 14,15 i 16 de febrer.

Celebrem la CASTANYADA

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

El 28 de novembre vam anar a la casa de colònies "El Xaloc" a celebrar la Castanyada. Entre els nens i nenes de 3r, 4t, 5è i 6è ens vam ajuntar 205 nens i 15 mestres.

La casa està al poble de Calders (Bages) molt a prop de Manresa.

Els monitors i monitores de la casa ens van rebre amb un ball. Vam escoltar el conte de la Castanyera i vam fer panellets.

Després, pel bosc, els de 3r i 4t van fer un joc que es deia "La gincana de la castanyada" i els de 5è i 6è van a anar  a descobrir el bosc de l'entorn de la casa. Van acabar tots a l'ermita per dinar plegats.

Va ser un dia molt complert.

És bonic poder compartir tots junts aquesta festa.

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.