Celebrem la CASTANYADA

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

El 28 de novembre vam anar a la casa de colònies "El Xaloc" a celebrar la Castanyada. Entre els nens i nenes de 3r, 4t, 5è i 6è ens vam ajuntar 205 nens i 15 mestres.

La casa està al poble de Calders (Bages) molt a prop de Manresa.

Els monitors i monitores de la casa ens van rebre amb un ball. Vam escoltar el conte de la Castanyera i vam fer panellets.

Després, pel bosc, els de 3r i 4t van fer un joc que es deia "La gincana de la castanyada" i els de 5è i 6è van a anar  a descobrir el bosc de l'entorn de la casa. Van acabar tots a l'ermita per dinar plegats.

Va ser un dia molt complert.

És bonic poder compartir tots junts aquesta festa.