El 14,15 i 16 de febrer.

A P3 experimentem amb els colors vermell i groc

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

Els nens i nenes de les classes de P3 vam fer un mural amb els colors vermell i groc. Però...

quina va ser la nostra sorpresa quan, poc a poc, va aparèixer el color taronja.
Al principi no enteniem què passava: Per què el groc i el vermell es convertien en taronja?
Quan vam acabar de pintar el mural el vam observar i es podien veure tres colors: vermell, groc i taronja.
Després d'una mica de debat alguns nens i nenes van arribar a la conclusió que si barregem el groc i el vermell surt el taronja.
Haurem de continuar experimentant amb els colors a veure què passa.

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.