Xarxes Per Al Canvi

Escola Ramón Llull + TNC, un projecte d'innovació on les arts escèniques s’insereixen com a eix transversal dins el currículumVols saber més?

Preinscripció 2019-20

Vine a conèixer la nostra escola!

7 i 13  de març a les 09:30

19 de març a les 15:15

A P3 experimentem amb els colors vermell i groc

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

Els nens i nenes de les classes de P3 vam fer un mural amb els colors vermell i groc. Però...

quina va ser la nostra sorpresa quan, poc a poc, va aparèixer el color taronja.
Al principi no enteniem què passava: Per què el groc i el vermell es convertien en taronja?
Quan vam acabar de pintar el mural el vam observar i es podien veure tres colors: vermell, groc i taronja.
Després d'una mica de debat alguns nens i nenes van arribar a la conclusió que si barregem el groc i el vermell surt el taronja.
Haurem de continuar experimentant amb els colors a veure què passa.