Xarxes Per Al Canvi

Escola Ramón Llull + TNC, un projecte d'innovació on les arts escèniques s’insereixen com a eix transversal dins el currículumVols saber més?

Preinscripció 2019-20

Vine a conèixer la nostra escola!

7 i 13  de març a les 09:30

19 de març a les 15:15

Els infants de P5 anem al bosc

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

Els nenes i nenes de les classes de la Pomera i els Vampirs van anar al bosc. Ho vam passar molt bé i vam fer grans descobertes amb els companys.