Xarxes Per Al Canvi

Escola Ramón Llull + TNC, un projecte d'innovació on les arts escèniques s’insereixen com a eix transversal dins el currículumVols saber més?

Preinscripció 2019-20

Vine a conèixer la nostra escola!

7 i 13  de març a les 09:30

19 de març a les 15:15

Fem panellets.

Dimecres 26 d’ octubre , els nens de la USEE vam fer panellets de pinyons, coco i ametlla per celebrar la castanyada.

Ho vam passar molt bé!!!!!!

Ángelo Bass

Quan hem acabat fer els panellets  hem  repartit els panellets entre sis alumnes , de manera  que hem  treballat   matemàtiques.

Noa i Cristina