El 14,15 i 16 de febrer.

Celebrem RAMON LLULL

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

Avui 27 de novembre ha estat la  diada del Ramon LLull i a l'escola ho hem celebrat.

L'activitat que, segurament, més va agradar i embrutar els bigotis dels nostres alumnes, va ser la xocolatada que cada any ens fa el nostre cuiner.

Com a grans , els nens i nenes de 6è van repartir i compartir la xocolata i els melindros amb els més petits de l'escola.

La resta de grups de primària van estar al menjador.

Mmmmm....què bona!!

Visca en Ramon Llull!!!

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.