Celebrem RAMON LLULL

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

Avui 27 de novembre ha estat la  diada del Ramon LLull i a l'escola ho hem celebrat.

L'activitat que, segurament, més va agradar i embrutar els bigotis dels nostres alumnes, va ser la xocolatada que cada any ens fa el nostre cuiner.

Com a grans , els nens i nenes de 6è van repartir i compartir la xocolata i els melindros amb els més petits de l'escola.

La resta de grups de primària van estar al menjador.

Mmmmm....què bona!!

Visca en Ramon Llull!!!