El 14,15 i 16 de febrer.

Els alumnes de 5è al Catakrac de BTV

El passat dijous, 17 de novembre, els alumnes de 5è vam rebre la visita dels mossos d'esquadra.

Vam realitzar un taller sobre la seguretat a internet. El Manel ens va donar molts consells.A més a més vam venir els de la tele.Els del Catakrac de Btv. Ens vam enregistrar i entrevistar. També ens vam dir que sortiríem en antena el dissabte 26 de novembre.

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.