El 14,15 i 16 de febrer.

Projecte "Aprèn, participa i dóna"

Els nens i nenes de 4t estem participant en el projecte " Aprèn, participa i dóna" que organitza el Banc de Sang i Teixits.

El passat 11 de gener vam poder gaudir d'una formació a càrrec del personal del Banc de Sang. A partir d'ara, nosaltres som els protagonistes de la campanya, fent-ne difusió amb els cartells que hem elaborat i convidant a tots a donar sang el proper 26 de febrer a l'escola. Però d'això....ja us en parlarem.

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.