El 14,15 i 16 de febrer.

Notícia, notícia...arriba en CARNESTOLTES!!!

Aquest matí ha arribat a l'escola EN CARNESTOLTES, EL REi DELS POCA-SOLTES. Tot els nens i nenes li hem donat la benvinguda i ell ja ha començat a fer de les seves.

Els alumnes de 6è han llegit aquest fantàstic pregó per a tots els alumnes de l'escola i ha quedat inagurat el CARNAVAL 2017.

PREGÓ CARNESTOLTES 2017

Ja és aquí el Carnestoltes,

al Ramon Llull ja ha arribat.

No sabem com s'ho farà,

però diumenge a tothom disfressarà.

Sóc el Rei Carnestoltes,

el Rei dels poca-soltes.

Us faig saber que he arribat,

i que l'avorriment ja s'ha acabat.

Unes ordres haureu de complir,

i així us podreu divertir.

Cada dia heu de venir,

guarnits tal com diu aquí.

Els alumnes de sisè,

vigilarem si ho feu bé.

I a aquells que no en facin cas,

els hi haurem de pintar el nas.

Cantarem, ballarem i riurem,

i d'allò mes bé ens ho passarem.

I ara abans que faci un pet,

cridem tots junts:

VISCA EL CARNAVAL 2017 !!!

Després els nens i nenes de l'aula d'acollida han estat els encarregat de donar-nos les consignes.

S'ha magestat, en Carnestoltes Rei dels Poca-soltes ordena que:

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.