Notícia, notícia...arriba en CARNESTOLTES!!!

Aquest matí ha arribat a l'escola EN CARNESTOLTES, EL REi DELS POCA-SOLTES. Tot els nens i nenes li hem donat la benvinguda i ell ja ha començat a fer de les seves.

Els alumnes de 6è han llegit aquest fantàstic pregó per a tots els alumnes de l'escola i ha quedat inagurat el CARNAVAL 2017.

PREGÓ CARNESTOLTES 2017

Ja és aquí el Carnestoltes,

al Ramon Llull ja ha arribat.

No sabem com s'ho farà,

però diumenge a tothom disfressarà.

Sóc el Rei Carnestoltes,

el Rei dels poca-soltes.

Us faig saber que he arribat,

i que l'avorriment ja s'ha acabat.

Unes ordres haureu de complir,

i així us podreu divertir.

Cada dia heu de venir,

guarnits tal com diu aquí.

Els alumnes de sisè,

vigilarem si ho feu bé.

I a aquells que no en facin cas,

els hi haurem de pintar el nas.

Cantarem, ballarem i riurem,

i d'allò mes bé ens ho passarem.

I ara abans que faci un pet,

cridem tots junts:

VISCA EL CARNAVAL 2017 !!!

Després els nens i nenes de l'aula d'acollida han estat els encarregat de donar-nos les consignes.

S'ha magestat, en Carnestoltes Rei dels Poca-soltes ordena que: