CERTÀMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquest curs l'escola Ramon Llull participa en el XIII Certàmen Nacional de Lectura en Veu Alta, que organitza la Fundació Enciclopèdia Catalana.

En primer lloc a cada aula es va fer una pre-selecció dels dos alumnes que millor van llegir de cada classe de cicle mitjà i cicle superior, en aquesta fase el jurat estava format per tres mestres de l'escola.

En la selecció dels nostres representants hi van participar tots els alumnes del cicle, en aquesta ocasió van convertir-se en jurats i van haver de valorar als lectors en quant a ritme, vocalització, entonació... buff, no va ser gens fàcil!

I ja tenim el nom dels alumnes que ens representaran  als quarts de final.

De cicle mitjà, en Carlos Arango i el  suplent és en Jordi Casas.

De cicle superior, Adrià Armengol i la suplent Mariona Vicens.