El 14,15 i 16 de febrer.

Agut, recte o obtús?

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

Els nens i nenes de 5è hem començat a treballar els angles. Amb diferents postures de ioga hem anat veient quins angles fèiem amb el nostre cos. I també hem buscat tots els angles que podia tenir el nostre nom.

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.