El 14,15 i 16 de febrer.

P5. VISITA DELS MOSSOS A L'ESCOLA EL 17 DE MAIG

Avui han vingut els Mossos d’Esquadra a veure els infants de P5. Han portat el seu cotxe i els nens i nenes que han volgut hi han pogut pujar, han pogut encendre la sirena, les llums d’emergència i els més atrevits han pogut parlar per l’altaveu!!

Tots estaven molt emocionats i tenien un munt de preguntes per fer als Mossos que poc a poc han anat responent. Els dos Mossos  han explicat als infants el que han de fer si es perden al carrer i també quin és el número on hem de trucar si mai els necessitem.

Al marxar han encès les sirenes i ens hem pogut acomiadar amb la mateixa emoció que els rebíem!

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.