P5. VISITA DELS MOSSOS A L'ESCOLA EL 17 DE MAIG

Avui han vingut els Mossos d’Esquadra a veure els infants de P5. Han portat el seu cotxe i els nens i nenes que han volgut hi han pogut pujar, han pogut encendre la sirena, les llums d’emergència i els més atrevits han pogut parlar per l’altaveu!!

Tots estaven molt emocionats i tenien un munt de preguntes per fer als Mossos que poc a poc han anat responent. Els dos Mossos  han explicat als infants el que han de fer si es perden al carrer i també quin és el número on hem de trucar si mai els necessitem.

Al marxar han encès les sirenes i ens hem pogut acomiadar amb la mateixa emoció que els rebíem!