12è Premi de Literatura Infantil «Atrapallibres»

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

Aquest curs els alumnes de cicle superior han tingut l'oportunitat de participar com a jurat en el 12è Premi de Literatura Infantil "Atrapallibres" organitzat per El Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (ClijCAT). La mestra Roxana s'ha encarregat d'organitzar-ne tot el funcionament i hem comptat amb la dinamització i el recolzament de la Paula Jarrin, qui a més de ser una mare de l'escola, és llibretera i la persona que ens ha enredat en aquesta fantàstica aventura.

L'objectiu del Premi de Literatura "Atrapallibres" és aconseguir que els major nombre possible d'infants llegeixin els llibres seleccionats; es constitueixin com a Jurat dins de cada centre; participin en les tertúlies organitzades a l'escola i, entre tots, anomenin el que consideren millor. Es pretén que la veu dels infants es faci sentir, donant-los l'oportunitat de funcionar com a Jurat amb repercussió més enllà del centre escolar.

Els nois i noies han hagut de llegir aquests tres llibres seleccionats. Per cert, el  llibre més valorat ha estat "El nen que         va xatejar amb en Jack Sparrow" però... els tres, us els recomanem!!!