5è JUGA A ESCACS

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

Divendres 26 de maig, 1012 nens i nenes de 26 escoles de Barcelona es van ajuntar per jugar a escacs al pavelló esportiu de la Mar Bella.

Tots els nois i noies de 5è van jugar amb nois i noies de les altres escoles.

Els nostres representants (Ivan, Jordi, Marc i Martí) van haver de passar 5 rondes amb cronòmetre. Van quedar segons.

FELICITATS CAMPIONS!!!

Tothom s'ho va passar molt bé

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.