XIII Certamen Literari en LLengües d'Origen, un altre èxit!

El nostre alumne Yichen (Leo) Tang ha estat el guanyador del XIII Certamen de Literari en Llengües d'Origen, a nivell de tota Catalunya!!!

Els alumnes de l'aula d'acollida han participat en aquest concurs que consisteix en l'elaboració de contes en la seva llengua d'origen i traduir-los.

Moltes felicitats, Leo!!!

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.