6è: Resultats de les proves d’avaluació 2016-2017

La setmana passada hem conegut els resultats de les proves de 6è que el Departament d’Ensenyament va aplicar a tot l’alumnat de Catalunya de manera simultània al mes de maig.

Els resultats han estat molt  bons! Hem aconseguit millors resultats en els  àmbits de matemàtiques, castellà i català que a la mitjana dels centres educatius públics, concertats i privats de tot Catalunya, de la nostra complexitat. A l’àmbit de llengua anglesa, tot i millorar el resultats respecte el curs passat de forma notable,  els resultats han estat una mica inferiors  al de la resta de centres.

Aconseguir aquests resultats ens omple d’il·lusió ja que arriben justament en el primer any com a Escola Tàndem i d’aplicació dels canvis metodològics que estem introduint. Sembla que anem per bon camí. No volem deixar de tocar de peus a terra i continuarem treballant,  no només per consolidar aquests bons resultats sinó, per millorar-los.

Felicitem els i les alumnes de 6è i a tots els tutors / tutores i resta de mestres que han aportat el seu granet de sorra i la seva professionalitat des de P3 fins a 6è

Recordem que aquesta prova consisteix en una avaluació externa, dissenyada per mesurar l’assoliment de competències i coneixements bàsics per part dels alumnes al final de l’etapa d’educació primària