Comunicat

La Direcció de l'Escola Ramon Llull, el Claustre i l'Associació de Famílies (AFA) agraïm molt sincerament totes les demostracions de solidaritat rebudes arran dels fets del dia 1º d'octubre. La sensibilitat i l'empatia són claus en l'exercici de la ciutadania i la convivència. De fet, són valors que volem que els nostres fills i filles facin seus i pels quals es treballa dia a dia a la nostra escola. Una escola plural, diversa i acollidora. Aprofitem aquest comunicat, per demanar la vostra col·laboració perquè el nostre centre torni a la seva activitat quotidiana com a espai escolar que li és pròpia i que els nens puguin sentir-se tranquils en la seva rutina. Moltes gràcies.

La Dirección de la Escuela Ramon Llull, el Claustro y la Asociación de Familias (AFA) agradecemos muy sinceramente todas las demostraciones de solidaridad recibidas a raíz de los hechos del día 1º de octubre. La sensibilidad y la empatía son claves en el ejercicio de la ciudadanía y la convivencia. De hecho, son valores que queremos que nuestros hijos e hijas hagan suyos y por los que se trabaja dia a dia en nuestra escuela. Una escuela plural, diversa y acogedora. Aprovechamos este comunicado, para pedir vuestra colaboración para que nuestro centro vuelva a su actividad cotidiana como espacio escolar que le es propia y que los niños puedan sentirse tranquilos en su rutina. Muchas gracias

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.