Comunicat

La Direcció de l'Escola Ramon Llull, el Claustre i l'Associació de Famílies (AFA) agraïm molt sincerament totes les demostracions de solidaritat rebudes arran dels fets del dia 1º d'octubre. La sensibilitat i l'empatia són claus en l'exercici de la ciutadania i la convivència. De fet, són valors que volem que els nostres fills i filles facin seus i pels quals es treballa dia a dia a la nostra escola. Una escola plural, diversa i acollidora. Aprofitem aquest comunicat, per demanar la vostra col·laboració perquè el nostre centre torni a la seva activitat quotidiana com a espai escolar que li és pròpia i que els nens puguin sentir-se tranquils en la seva rutina. Moltes gràcies.

La Dirección de la Escuela Ramon Llull, el Claustro y la Asociación de Familias (AFA) agradecemos muy sinceramente todas las demostraciones de solidaridad recibidas a raíz de los hechos del día 1º de octubre. La sensibilidad y la empatía son claves en el ejercicio de la ciudadanía y la convivencia. De hecho, son valores que queremos que nuestros hijos e hijas hagan suyos y por los que se trabaja dia a dia en nuestra escuela. Una escuela plural, diversa y acogedora. Aprovechamos este comunicado, para pedir vuestra colaboración para que nuestro centro vuelva a su actividad cotidiana como espacio escolar que le es propia y que los niños puedan sentirse tranquilos en su rutina. Muchas gracias