VISITA AL PLANETARI MARINER

Els nens i nenes de quart hem visitat el Museo Marítim de Barcelona i el seu planetari mariner. Ens han explicat com s'orientaven els mariners de nit i de dia, també hem vist el planetes i el sol com mai. A més ja sabem què són les constel·lacions i les formes que tenen. Hem vist una pel·lícula de la primera sortida a l'espai i del primer home que va fer aquest fantàstic viatge: el Yuri Gagarin.

També hem visitat un vaixell anomenat Santa Eulàlia que estava al Port del Maremàgnum!!

Ens hem sentit com uns veritables mariners i marineres!!