El 14,15 i 16 de febrer.

VISITA AL PLANETARI MARINER

Els nens i nenes de quart hem visitat el Museo Marítim de Barcelona i el seu planetari mariner. Ens han explicat com s'orientaven els mariners de nit i de dia, també hem vist el planetes i el sol com mai. A més ja sabem què són les constel·lacions i les formes que tenen. Hem vist una pel·lícula de la primera sortida a l'espai i del primer home que va fer aquest fantàstic viatge: el Yuri Gagarin.

També hem visitat un vaixell anomenat Santa Eulàlia que estava al Port del Maremàgnum!!

Ens hem sentit com uns veritables mariners i marineres!!

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.