El 14,15 i 16 de febrer.

Teatre de neurociència a l'escola.

Els nens i nenes de quart, cinquè i sisè hem assistit al teatre de l'escola per veure una obra de neurociència. I vosaltres us preguntareu què pot ser això ???.

Doncs, a través de la màgia del teatre i dels seus personatges: en Sinaptor i la investigadora Rose Marie hem entès com  el nostre cervell percep l'exterior a través dels sentits,  les connexions neuronals, el funcionament del nostre cervell, què passa amb les persones malaltes d'Alzheimer i la importància de fer les coses amb emoció.

Hem aprés que quan som nens i nenes no podem patir l'Alzheimer i en canvi hem descobert la plasticitat del nostre cervell. Els records que més importants són per nosaltres són aquells que hem viscut amb la intensitat de les emocions!!

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.