Teatre de neurociència a l'escola.

Els nens i nenes de quart, cinquè i sisè hem assistit al teatre de l'escola per veure una obra de neurociència. I vosaltres us preguntareu què pot ser això ???.

Doncs, a través de la màgia del teatre i dels seus personatges: en Sinaptor i la investigadora Rose Marie hem entès com  el nostre cervell percep l'exterior a través dels sentits,  les connexions neuronals, el funcionament del nostre cervell, què passa amb les persones malaltes d'Alzheimer i la importància de fer les coses amb emoció.

Hem aprés que quan som nens i nenes no podem patir l'Alzheimer i en canvi hem descobert la plasticitat del nostre cervell. Els records que més importants són per nosaltres són aquells que hem viscut amb la intensitat de les emocions!!