El 14,15 i 16 de febrer.

Primària celebra la Castanyada

El passat 31 d'Octubre tots els alumnes de primària vam anar a la casa "El Xacloc " a Calders.

Aquest any ens va tenir molt entretinguts, tots vam fer panellets. A més, els més petits vam anar a fer una ruta pel bosc mentre els nens de 3r a 6è passaven pel túnel del terror i jugaven als inflables. Va ser un dia fantàstic.

Visca la Castanyada, el Castanyer, la Castanyera i el pallasso de Halloween!

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.