A 4t cerquem informació

Els nens i nenes de quart estem aprenent a buscar informació per fer el treball de les diferents comarques. Ens trobem a la biblioteca les dues classes de quart i treballem junts fent grups de tres companys/es. Estem utilitzant ipads i alguns grups tenen ordinadors portàtils. Ja sabem quin cercador hem d'utilitzar i les pàgines més adients. També recollim la informació i els trets que identifiquen les comarques de muntanya, plana i litoral. Quan estem a la classe ho posem en comú i hem començat a classificar la informació en funció de la seva importància, treballem les idees principals i les secundàries. Això ens farà falta a tota la primària i nosaltres ens estem iniciant!