El 14,15 i 16 de febrer.

A 4t cerquem informació

Els nens i nenes de quart estem aprenent a buscar informació per fer el treball de les diferents comarques. Ens trobem a la biblioteca les dues classes de quart i treballem junts fent grups de tres companys/es. Estem utilitzant ipads i alguns grups tenen ordinadors portàtils. Ja sabem quin cercador hem d'utilitzar i les pàgines més adients. També recollim la informació i els trets que identifiquen les comarques de muntanya, plana i litoral. Quan estem a la classe ho posem en comú i hem començat a classificar la informació en funció de la seva importància, treballem les idees principals i les secundàries. Això ens farà falta a tota la primària i nosaltres ens estem iniciant!

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.