A 4t estem perduts a la immensa mar blava ...

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

El 30 d'octubre l'escola Ramon Llull ha inagurat l'exposició de la Mediterrània i els nens i nenes de quart hem rebut a les famílies amb una cançó marinera per excel·lència!!!

Si voleu saber més dels preparatius, nervis, assajos, ... només cal continuar llegint.

Durant molt dies hem estat assajant, afinant i fent proves al nostre passadís, a les classes i també al pati. Com molt bé podeu comprovar, el nostre primer públic van ser la resta d'alumnes de l'escola. Volíem cantar com veritables mariners i marineres davant dels pares i mares. Tots els nostres esforços s'han vist recompensats amb totes les felicitacions rebudes. Moltes gràcies famílies!!