El 14,15 i 16 de febrer.

A 4t estem perduts a la immensa mar blava ...

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

El 30 d'octubre l'escola Ramon Llull ha inagurat l'exposició de la Mediterrània i els nens i nenes de quart hem rebut a les famílies amb una cançó marinera per excel·lència!!!

Si voleu saber més dels preparatius, nervis, assajos, ... només cal continuar llegint.

Durant molt dies hem estat assajant, afinant i fent proves al nostre passadís, a les classes i també al pati. Com molt bé podeu comprovar, el nostre primer públic van ser la resta d'alumnes de l'escola. Volíem cantar com veritables mariners i marineres davant dels pares i mares. Tots els nostres esforços s'han vist recompensats amb totes les felicitacions rebudes. Moltes gràcies famílies!!

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.