4t Visitem la Biblioteca Sagrada Familia

Els nens i nenes de quart hem visitat la Biblioteca Sagrada Família, el dia 23 de novembre, perquè estem buscant informació sobre la gastronomia de la Mediterrània. L' Eugènia, la bibliotecària ens ha explicat el funcionament i ens ha animat a tots els que encara no som socis que ens apuntem el més aviat possible. A la biblioteca no només hi ha llibres, podem trobar revistes, pel·lícules, música, revistes ... També podem estudiar i fer treballs amb els seus ordinadors!!!

Ha estat una visita molt agradable i de molt profit!!!

Hem pujat a la planta dels grans per trobar llibres més especialitzats i l'Eugènia ens ha explicat el codi que fan servir i com ho havien de mirar a les prestatgeries.

Tot va començar quan els nostres delegats i delegades van trucar a la biblioteca per saber si ens podrien rebre i ajudar-nos a trobar informació del nostre projecte.

A la Biblioteca els hi ha encantat parlar amb nosaltres, que els expliquem els nostres treballs i que necessitàvem la seva ajuda!!!

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.