El 14,15 i 16 de febrer.

EL TIÓ DE NADAL

Ja feia dies que els nens i nenes del cicle d'educació infantil esperàvem l'arribada del Tió i....per fi, el dimarts va arribar!!! Però no només va arribar un tió, en van arribar dos!!

Les mestres van veure unes petjades sospitoses al pati de l'escola, i tots els infants del cicle vam sortir al pati a buscar-los, va ser molt emocionant seguir les seves petjades, trobar-los, i poder-los tocar.

Ara els hem deixat, ben tapadets amb una manta, als passadissos de l'escola. Durant aquest dies els alimentarem bé...a veure si un dia ens caguen torrons i algun regalet!

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.