LES ÀGUILES FILIPINES I LES PERLES I PIRATES DE QUART ESTEM COMPROMESOS AMB EL BANC DE SANG I TEIXITS

Moltes gràcies a tota la comunitat educativa i veïns que heu fet possible que superem la recollida de sang del curs passat. Els nens de quart hem après molt amb aquest projecte.

Primer de tot ens vam organitzar per rebre a les famílies i persones que volien donar sang.

Després els acompanyàvem a omplir un qüestionari sobre la seva salut. Vam exposar tots els nostres dibuixos i eslògans de la campanya a l’entrada.

A continuació, l’administrativa feia el buidatge de les dades si era nou donant o revisava les dades en cas d’estar ja en el fitxer del Banc de sang i Teixits.

Llavors, la doctora feia un reconeixement i certificava que podies donar sang.

Aquest era el moment més esperat per tots i totes. Anem a veure com funciona això de l’extracció de sang, l’hemoglobina, ...

La veritat és que tots i totes els que ho heu fet possible sou herois i heroïnes. Entre d’altres coses hem après que una donació salva tres vides.

Ara arriba el moment de recuperar-se i prendre un refrigeri, que els nens i nenes de quart hem anat repartint a tots els donants.

Els nostres obsequis només són una petita forma d’agrair-vos la vostra col·laboració i solidaritat amb la campanya.

Moltes gràcies a la comunitat educativa i veïns i veïnes per fer-ho possible!