La Bibliopati

El passat 16 d'abril hem inaugurat un nou projecte: "LA BIBLIOPATI".

Aquesta activitat sorgeix per oferir als nens en el temps d’esbarjo, l’oportunitat de dedicar-se a la lectura. És una activitat totalment voluntària que consisteix en que dos dies a la setmana (dilluns i divendres), els alumnes dels diferents cicles de primària poden disposar ,al porxo de l'escola, d'un espai i d'un carret amb més d'un centenar de propostes (llibres, còmics i revistes) per gaudir de la lectura a l'hora del pati.