A LA CLASSE DELS MARINERS JUGUEM AMB LES LLUMS I LES OMBRES

La mama del Giorgio (Alessandra), va venir a la classe dels mariners a explicar-nos moltes coses interessants sobre els objectes, les seves formes i les seves ombres...vam aprendre que les ombres es poden moure i que poden ser de colors!!!
L'Alessandra ens va portar material per poder jugar amb les llums de colors, amb les ombres, amb el moviment,... i ens ha deixat aquest material per a fer un raconet a l'aula per tal que continuem experimentant. Moltes gràcies!