Benvinguda al nou curs 2018-19

Benvolguts/des alumnes i famílies,

Comencem un nou curs ple d’il·lusions renovades, amb alegria i projectes per realitzar.

Un nou curs que estarà ple de bons moments, d’oportunitats, de vivències  i de nous reptes per assolir. Comença un nou curs que serà apassionant i que estem segurs que gaudireu, gaudirem molt, tots plegats.

Ens tornarem a emocionar en retrobar-nos. Les cares, les mirades i els ulls (alguns plorosos és clar!) dels nostres nens i nenes, dels nostres nois i noies ho diran tot. Ja teníem ganes de tenir-vos de nou entre nosaltres. Doneu vida i sentit a l’Escola.

Benvinguts/des al Llull !!!

Equip de mestres.