Xarxes Per Al Canvi

Escola Ramón Llull + TNC, un projecte d'innovació on les arts escèniques s’insereixen com a eix transversal dins el currículumVols saber més?

Preinscripció 2019-20

Vine a conèixer la nostra escola!

7 i 13  de març a les 09:30

19 de març a les 15:15

1r. El cos humà

A les classes de primer hem treballat el cos. Per poder aprendre les parts del cos hem dibuixat la silueta d’un nen i una nena de la classe . Els hem pintat i hem posat amb etiquetes parts del cos a sobre de les siluetes. Ens ha quedat molt xulo.