4t. Campanya Donació de Sang

El passat 18 d’octubre ens van fer una visita molt especial a l’Escola Ramon Llull. Es tracta de l'empresa pública del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya “El Banc de Sang i Teixits” que té com a missió garantir l'abastament i el bon ús de sang i teixits a Catalunya.

Als nens  i nenes de 4rt ens han encarregat una missió molt important. Serem els encarregats d’organitzar una DONACIÓ DE SANG a l’escola el proper mes de gener.

Agraïm la seva confiança i us demanem que esteu atents a la web perquè anirem informant d’aquest projecte tan important.

Els nens  i nenes de 4rt de l’escola Ramon Llull.