Xarxes Per Al Canvi

Escola Ramón Llull + TNC, un projecte d'innovació on les arts escèniques s’insereixen com a eix transversal dins el currículumVols saber més?

Preinscripció 2019-20

Vine a conèixer la nostra escola!

7 i 13  de març a les 09:30

19 de març a les 15:15

INFANTIL:ARRIBADA DELTIÓ

EL TIÓ HA ARRIBAT A LA NOSTRA ESCOLA!!!

Ahir dilluns, 10 de desembre quan  els nens i nenes d’Educació Infantil vam sortir al pati ens vam trobar que havien arribat dos Tions a la nostra escola.  Ara els tenim a dintre de l’escola  i els estem cuidant molt...a veure si un dia els fem cagar!