Xarxes Per Al Canvi

Escola Ramón Llull + TNC, un projecte d'innovació on les arts escèniques s’insereixen com a eix transversal dins el currículumVols saber més?

Preinscripció 2019-20

Vine a conèixer la nostra escola!

7 i 13  de març a les 09:30

19 de març a les 15:15

6è. Taller de Cuina

Durant la darrera setmana, els alumnes de 6è, hem realitzat diverses sessions al punt verd de la Sagrada  Família a fer el taller "Jo menjo, no llenço".

Els alumnes han escoltat i participat molt bé. Primerament hem fet una visita al mercat de la S. Família, que està al costat. Havíem d'entrevistar als venedors i als compradors amb uns qüestionaris que ens han donat per grups de quatre alumnes. Després hem fet una posada en comú en tornar al punt.

A continuació hem elaborat un pastís d'aprofitament fent servir pa sec i ingredients molt senzills: ous, sucre, llet, ratlladura de llimona i una barra de pa del dia anterior. L'hem posat deu minuts al microones i, mentrestant, hem  fet un joc d’on col·locar determinats aliments donats a la nevera.

Finalment hem tastat el pastís que estava deliciós tot i que estava calent. Ens ha agradat molt i ens ho hem passat molt bé. Fins i tot ens han felicitat.