Xarxes Per Al Canvi

Escola Ramón Llull + TNC, un projecte d'innovació on les arts escèniques s’insereixen com a eix transversal dins el currículumVols saber més?

Preinscripció 2019-20

Vine a conèixer la nostra escola!

7 i 13  de març a les 09:30

19 de març a les 15:15

P4/6è Preparant la Diada de Sant Jordi

El divendres passat els nens i nenes de 6è, van baixar a la classe de p4b i vam preparar tots plegats  el cartell del taller que farem per  S. Jordi i també per parelles van mesurar i tallar les cintes per tenir_ho tot preparat.

Va ser una experiència molt maca, tots els nens( grans i petits) van participar molt il·lusionats i estaven molt motivats.