Xarxes Per Al Canvi

Escola Ramón Llull + TNC, un projecte d'innovació on les arts escèniques s’insereixen com a eix transversal dins el currículumVols saber més?

Preinscripció 2019-20

Vine a conèixer la nostra escola!

7 i 13  de març a les 09:30

19 de març a les 15:15

Jocs Florals 2019

Ahir, dimarts 23 d’abril, diada de Sant Jordi, vam celebrar el lliurament de premis del certamen literari que cada any té lloc a l’escola.  Enguany amb moltes novetats ja que aquest curs 2019 es van afegir en aquesta festa literària l’alumnat d’infantil, els més petits de la casa. També vam participar, per primer cop, els alumnes de l’Aula d’Acollida amb la representació de la seva versió de la llegenda de Sant Jordi i també es van estrenar els alumnes de la SIEI amb la presentació del seu video-conte de Sant Jordi. Per acabar dir-vos que les creacions presentades podien ser individuals, per parelles , per grups o per aules. Felicitats a tots els participant i especialment als guanyadors. Els textos es podran veure a l'EXPO LLUL.