Xarxes Per Al Canvi

Escola Ramón Llull + TNC, un projecte d'innovació on les arts escèniques s’insereixen com a eix transversal dins el currículumVols saber més?

Preinscripció 2019-20

Vine a conèixer la nostra escola!

7 i 13  de març a les 09:30

19 de març a les 15:15

2n. Sortida a Collserola

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

Els nens i les nenes de 2n hem anat a Collserola per treballar el paisatge més proper. Ens ho hem passat molt bé!!