Xarxes Per Al Canvi

Escola Ramón Llull + TNC, un projecte d'innovació on les arts escèniques s’insereixen com a eix transversal dins el currículumVols saber més?

Preinscripció 2019-20

Vine a conèixer la nostra escola!

7 i 13  de març a les 09:30

19 de març a les 15:15

COL·LABORACIÓ DE LES FAMÍLIES A LA CLASSE DELS CONTORSIONISTE

Aquest mes de maig hem tingut moltes col·laboracions de les famílies a la classe dels contorsionistes.

El pare i la mare de l’Alan van venir a cantar una cançó amb la guitarra i vam gravar un videoclip! Ja us ensenyarem el resultat.

El germà de la Leire va venir a explicar-nos molta informació sobre els animals salvatges.

El pare de la Cala va portar la seva guitarra elèctrica, ens va ensenyar efectes i vam acabar ballant!

Moltíssimes gràcies a tots i totes per les vostres visites