Casal d'Estiu

Pla de Reobertura de l'Escola

Beques de Menjador

4t. Comencem els escenaris d'aprenentatge

ELS NENS I LES NENES DE QUART COMENCEM EL NOSTRE PRIMER ESCENARI D’APRENENTATGE.

Tornem de les vacances i després de tres dies puja el director, el Manel a les dues classes de 4t per explicar-nos que segurament no podrem anar de colònies de neu perquè, aquest any, no ens ha tocat en el sorteig que la Federació Catalana d’esquí fa d’aquesta activitat amb totes les escoles i instituts de Catalunya que s’apunten en aquest projecte.

Nosaltres a les classes reflexionem i ens plantegem organitzar-nos les nostres pròpies colònies i ens vam posar a debatre si volíem colònies de neu o d’un altre tipus.

Mireu el nostre resultat i tot el que vam explicar als pares i mares el dia de la reunió.Cliqueu aquí