Alumnes de l'escola al Catakrac de BTV

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

Els alumnes de l’Escola Ramon Llull van ser els protagonistes en el reportatge del programa infantil CATAKRACK que es emès per la cadena BTV; on practiquen a la seva escola diverses activitats del Programa Golf a les Escoles de la Federació Catalana de Golf amb el professional del seu club de referència Francisco Perez.

Aquí et deixo uns enllaços de la federació catalana de golf.

Comentari de la noticia:

Després de realitzar l’activitat del Programa Golf a les Escoles al seu centre escolar, 50 alumnes de 4t de primària de l’Escola Ramon Llull van gaudir d’un baptisme de golf  a les instal·lacions del seu club/camp de referència Metropolitan Golf Barcelona el passat dilluns; on van poder posar en practica tot l’aprés a la seva escola i van poder visitar un camp de golf de veritat per primera vegada!

Com a reconeixement i agraïment a la seva participació van rebre els diplomes i carnets exclusius per a participants del Programa Golf a les Escoles, amb els quals  podran gaudir i aprofitar-se de condicions avantatjoses!

Felicitats a tots els alumnes de l’Escola Ramon Llull que van participar en un Baptisme de Golf per primera vegada i esperem trobar-vos de nou el curs vinent!