El 14,15 i 16 de febrer.

Mes activitats d'ambients a infantil

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

A la nostra escola, ja fa dies que fem ambients de experimentació i joc simbòlic, però ara després de iniciar el segon trimestre, ampliem la oferta d’ambients als qui els infants poden participar, a més de que també s’incorporen els nens i nenes de P3.

A aquests, els primers dies, cal ajudar-los a fer la tria, però més endavant, l’autonomia pròpia ja els permet actuar amb tota la llibertat.

A hores d’ara els ambients son: construccions, manetes, hospital, cuina, l’art, jocs motrius, titelles i contes, disfresses, ordinadors, jocs de taula i invents.

Comunicació de pares i mares

La posta en funcionament de la figura de pares i mares delegats de curs es una eina molt útil en la comunicació del centre amb les famílies. Sisplau doneu les vostres dades al vostre delegat per tal de no quedar exclosos de aquest canal tant eficaç.