Mes activitats d'ambients a infantil

Estrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles activesEstrelles actives

A la nostra escola, ja fa dies que fem ambients de experimentació i joc simbòlic, però ara després de iniciar el segon trimestre, ampliem la oferta d’ambients als qui els infants poden participar, a més de que també s’incorporen els nens i nenes de P3.

A aquests, els primers dies, cal ajudar-los a fer la tria, però més endavant, l’autonomia pròpia ja els permet actuar amb tota la llibertat.

A hores d’ara els ambients son: construccions, manetes, hospital, cuina, l’art, jocs motrius, titelles i contes, disfresses, ordinadors, jocs de taula i invents.

{phocagallery view=categories|imagecategories=1|imagecategoriessize=1|hidecategories=4,1}