Al voltant de la diada de Sant Jordi l'escola realitza cada any les Jornades Culturals, que acostumen a desenvolupar-se a partir d’un centre d’interès que varia cada curs conjuntament amb els Jocs Florals. Durant aquests dies els alumnes fan diferents tallers, activitats i sortides complementàries. També es formen grups de treball internivell i/o intercicles, fet que afavoreix la relació entre l'alumnat de l'escola i aporta un incentiu més per al treball de col•laboració entre els més grans i els més petits.
Els tallers són dirigits pel professorat del centre però comptant alhora amb la implicació de les famílies, que aquests dies seran un agent educador més dins de l'escola (conta contes, conferències...)

Al mateix temps durant aquestes dates és quan l'escola realitza la jornada de portes obertes a les families.