PROJECTE "JA NEDO"

Permet experimentar noves possibilitats motrius per assolir els primers desplaçaments autònoms en el medi aquàtic.El programa pretén assegurar que l’alumnat finalitzi l’educació Primària havent adquirit els coneixements bàsics de control motriu en el medi aquàtic. 1r (tot el curs) i 5è o 6è (només casos especials i un trimestre).

Adreçat a: 1r i 5è o 6è (6 anys i 10-12 anys).

Dates i Espai: de setembre a juny.

Es realitza a instal·lacions de la ciutat: Centres esportius municipals: Raval Can Ricart, Marítim, Parc de la Ciutadella, Banys de Sant Sebastià, Piscina Sant Jordi, Aiguajoc Borrell, Estació del Nord, Joan Miró, Sagrada Família, la Bordeta, Piscines Bernat Picornell, l’Espanya Industrial, les Corts, Can Caralleu, Can Toda, Claror, Perill, Sardenya, Horta, Guinardó, Mundet, Olímpics Vall d’Hebron, Carmel, Cotxeres Borbó, Can Cuyàs, Can Dragó, Artesania, Turó, Bon Pastor, Trinitat Vella, Sant Andreu, Bac de Roda, Maresme, Can Felipa, Jupiter, la Verneda, Nova Icària, Vintró ,Joan Alentorn. I quatre instal·lacions esportives privades: Complex Esportiu Fabra, instal·lació Josep Vallès, instal·lació Regent Mendieta i Club Natació Monjuïc

Famílies: obert sessions de final de trimestre

Direcció tècnica: Federació Catalana de Natació(www.natacio.cat) i Instal·lacions esportives participants

Col·laboradors: Instal·lacions Esportives Municipals i Privades.

L’organització de programes esportius de suport al currículum d’educació física a les escoles d’infantil, primària, secundària i educació especial és l’objectiu d’un complet projecte que compta amb un ampli ventall de propostes esportives destinades a millorar la formació del infants i joves de la capital de Catalunya.Els programes, un total de trenta-sis, es desenvolupen normalment amb una formació perllongada durant tot el curs que permet als nens i nenes treballar i aprofundir en la matèria, i algunes d’elles compten amb una sessió en què posen en pràctica el treball previ realitzat als centres.