PROGRAMA DE SUPORT A LA LECTURA

El Programa “Suport a la lectura” és impulsat per l’Institut d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona (IMEB). Té com a objectiu fomentar la comprensió i el gust per la lectura, com a eines que contribueixin a l’èxit escolar i l’aprenentatge al llarg de la vida.

PER A QUI ?

El programa s’adreça a infants d’ entre 7 i 9 anys (2n, 3r) i consisteix en tallers per als infants, un cop per setmana, d’una hora i mitja de trasllat, després de l’horari escolar, i coordinats amb la tasca escolar. Els infants faran activitats en grups petits al voltant de la lectura i llegiran amb persones voluntàries de manera individual. Les famílies hauran d’assumir el compromís d’acompanyar activament el procés lector dels infants, per a la qual cosa comptaran amb els suport de l’equip tècnic del programa. Les famílies hauran de participar en una sessió informativa sobre el programa i dues sessions formatives. També adquireixen el compromís de comunicar qualsevol canvi, anul·lació o manca d’assistència a l’activitat.

ON?

Els tallers es realitzen a l’Espai Social Sagrada Família. Fundació Catalunya La Pedrera (c./ Mallorca 454 ). Es garantirà el desplaçament dels infants amb monitors/es des de l’escola fins a l’espai esmentat, on les famílies els hauran de recollir quan acabin els tallers.

QUAN?

Està previst que els tallers de lectura comencin a l’octubre i finalitzin l’última setmana de maig.

PREINSCRIPCIONS

La participació dels infants al programa no tindrà cost econòmic per a les famílies participants, ja que aquest és assumit per l’Institut d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona (IMEB) i amb col·laboració amb els Districte de l’Eixample.

Cal portar la documentació per fer les inscripcions:

•                   Fotocòpia del llibre de família o NIE de l’alumne.
  •          Fotocòpia DNI o NIE d’un dels pares.
  •          Fotocòpia del llibre de vacunacions.
  •    Fotocòpia de la targeta sanitària.

PER A QUI ?

ON?

QUAN?

PREINSCRIPCIONS

Cal portar la documentació per fer les inscripcions:

·         Fotocòpia del llibre de família o NIE de l’alumne.

·         Fotocòpia DNI o NIE d’un dels pares.

·         Fotocòpia del llibre de vacunacions.

·         Fotocòpia de la targeta sanitària.