Alessandra, mare de P4

Definitivament Ramon Llull és una escola molt acollidora i oberta al diàleg amb les famílies, les diferéncies culturals aquí no representen cap barrera, al contrari, són un punt de partida i ocasió d'enriquiment. Som italians, i l'any passat vam canviar el nostre fill a Ramón Llull, veníem d'una escola on es fa educació portes endins. Teníem ganes de compartir el dia a dia del nostre fill a l'escola, el seu espaï educatiu i conèixer les seves inquietuts com a alumne! Ens ha sorprés la rapidesa amb la cual s'ha adaptat a l'entorn escolar, la cualitat de l'educació que li està oferint els seu professorat i la calidesa afectiva de la relació que s'ha generat amb els companys de diferents cursos.

Xavi David, pare de P3

Jo vaig ser alumne de l'Escola Pública Ramon Llull, era l'època de l'E.G.B. Aquest curs el meu fill ha començat a P3 i el veig tan feliç com ho era jo quan hi anava. Ens agraden els espais, els patis, l'oferta d'extraescolars i la multiculturalitat que hi trobem. Ell està molt content amb els mestres i ha fet molts amics. Quan va al "cole" se'l veu molt content, i això per nosaltres és el més important.

Luis Vilche, pare de 2on

El meu fill va arribar a l'escola al començament de 1r, va ser difícil perquè veníem de un altre escola extraordinària "El Margalló" al Garraf, i el llisto estava molt alt sobre tot en l'aspecte mes humà. A les tres setmanes vaig anar a parlar amb la seva monitora del menjador i em va comentar que es pensava que el Bruno era a l'escola des de P3 ja que la seva relació amb els seus companys sempre havia estat tan bona, afectuosa i còmplice com la de qualsevol dels altres nanos, des de el primer dia ja era un del grup i gaudia a l'escola, va ser un alleujament saber que aquest canvi havia estat una altre bona elecció. Aquesta es una de les tantes riqueses de l'Escola Ramon Llull.

Josep Xurigué​ ​pare​ de 1r

Aplaudim la solidesa i el compromís de d'equip docent de la nostra escola. L'ambient de diàleg, companyonia i convivència en un entorn divers i ric, atorguen a la nostra filla un patrimoni afectiu i cultural que sempre durà dins seu. A la Ramon Llull, grans i petits creixem i aprenem cada dia.

Mirela mare de P4 i P3

Ramón Llull no sólo tiene unos espacios muy impresionantes, amplios y con mucha luz como ya no se hacen más, sino que es una escuela abierta, plural e inclusiva. Una escuela en la que se les enseña a los niños a aprender a aprender y a convivir en sociedad más allá del cole. Una grata sorpresa.

Ricardo Esteve pare de Hugo de 6e

L'Hugo va aquesta escola desde P3 i sempre ha anat molt content. Aquest any ja acaba i la veritat es que ens fa molta pena. La trobarem a faltar!!!!!

Maria Jose Larrain mare de P5, 2on i 5e

Fa sis anys que hi som al Ramon Llull amb les nostres tres filles i elles estan molt contentes, s'estimen els professors, s'ho passen bé i gaudeixen de la seva etapa escolar. I es clar, nosaltres contents de veure-les felices.

Lou Rofes mare de 2on i P5

L'escola de la diversitat.

L'escola Ramon Llull és el lloc on conviuen moltes cultures del món, un espai on es comparteix coneixement d'arreu i l'escola que ensenya que tothom hi és benvingut.

Albert Centelles pare de 2on i P4

Una de les coses q m'agrada de la Ramon Llull és la gran varietat d'opcions esportives que ofereixen les seves instal·lacions. I encara m'agrada més veure com s'aprofiten, es igual l'hora i el dia q passis, sempre hi ha algú alumne o exalumne de l'escola o algú del barri fent esport. Es l'escola del barri es l'escola de tots.

Ximena Huerta mare de P4

Soy parte de las personas cuya infancia fue marcada por dos días importantes: la alegría inmensa del Viernes (no iría al cole en dos días) y la tristeza implacable de los Lunes (volvería a ir). Con estos sentimientos en mente, pasamos enfrente del cole un Sábado y queriéndole gastar una broma a mi hijo le digo que si de una vez lo dejamos ahí. Me ha contestado un SI con tanta tranquilidad e ilusión, que pienso que esta es la mejor carta de presentación que puede recibir el colegio.