Preinscripció & Matrícula

Previsió de les dates del procés de preinscripció que estableix el Departament d'Educació per al curs escolar 2020-2021.

Presentació de sol·licituds de preinscripció
  • Educació infantil de segon cicle, educació primària i educació secundària obligatòria
    del 23 de març a l'1 d'abril de 2020

Matrícula

• Educació infantil de segon cicle, educació primària i 1r curs d'educació secundària obligatòria
    del 16 al 22 de juny de 2020

• 2n curs d'educació secundària obligatòria
    del 29 de juny al 3 de juliol de 2020

Criteris de prioritat per a l'ordenació de les sol·licituds

Per al 2n cicle d'educació infantil, l'educació primària, l'ESO i batxillerat, s'apliquen els següents:

1. CRITERIS GENERALS

• Domicili a l'àrea de proximitat del centre: 30 punts.
    • Lloc de treball a l'àrea de proximitat del centre: 20 punts.
    • Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts.
    • A la ciutat de Barcelona, domicili al mateix districte del centre: 15 punts.
    • Si hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.
    • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
    • Si el pare, mare o tutor legal reben l'ajut de la renda mínima d'inserció: 10 punts.
    • Per discapacitat igual o superior al 33% de l'alumne o d'un familiar de primer grau: 10 punts.
    • En el batxillerat també es té en compte la nota mitjana.
  2. CRITERIS COMPLEMENTARIS

• Pel fet de formar part d'una família nombrosa o monoparental: 15 punts.
    • Si l'alumne té una malaltia crònica que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic (s'hi inclouen les persones celíaques): 10 punts.
    • Si el pare, mare, tutor legal o germà de l'alumne ha estat escolaritzat en ensenyaments declarats actualment gratuïts i universals (segon cicle d'educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, PQPI i formació professional de grau mitjà) al centre sol·licitat en primer lloc: 5 punts.
  3. CRITERIS ESPECÍFICS DE PRIORITAT

Tenen preferència els alumnes que procedeixen de centres i ensenyaments adscrits.

En l'ESO i el batxillerat, en els centres que es faran públics en aquesta pàgina, tenen preferència els alumnes que cursin simultàniament ensenyaments de règim general i ensenyaments professionals de música o dansa, o segueixin programes esportius d'alt rendiment.

.