Preinscripció 2017-2018

Resultat d'imatges de portes obertes

Aquest proper 06 de març a les 15:30 i el 7 de març a les 09:30, a l’Escola Ramon Llull, organitzem les jornades de portes obertes amb la presentació del projecte educatiu per part de la comunitat educativa de l'escola,  així com la visita a les classes, patis i altres instal·lacions del centre. Farem la presentació del projecte educatiu . Equip directiu, mestres, alumnes, mares i pares dels alumnes  aportaran experiències i miraran de respondre a les vostres dubtes.

Us hi esperem!

Cal que confirmeu  la vostra participació trucant al teléfon: 93 231 34 57

Dates de la preinscripció del curs 2017-2018

• Del 23 de març al 4 d'abril per al segon cicle d'educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria.

Resultat d'imatges de preinscripció 17-18