Preinscripció 2018-2019

Resultat d'imatges de portes obertes

Els propers:

Dimecres, 14 de febrer a les 15:15 h.

Dijous, 15 de febrer a les 15:15 h.

Divendres, 16 de febrer a les 09:30 h.

a l’Escola Ramon Llull, organitzem les jornades de portes Equip directiu, mestres, alumnes, mares i pares dels alumnes  aportaran experiències i miraran de respondre a les vostres dubtes,  així com la visita a les classes, patis i altres instal·lacions del centre.

Us hi esperem!

Cal que confirmeu  la vostra participació trucant al teléfon: 93 231 34 57

Dates de la preinscripció del curs 2018-2019

Encara no tenim la informació. Tant bon punt disposem d'ella us la penjarem.