Preinscripció 2018-2019

A l’Escola Ramon Llull, organitzem les jornades de portes: Equip directiu, mestres, alumnes, mares i pares dels alumnes  aportaran experiències i miraran de respondre a les vostres dubtes,  així com la visita a les classes, patis i altres instal·lacions del centre.

Us hi esperem!

Cal que confirmeu  la vostra participació trucant al teléfon: 93 231 34 57

Avui divendres hem finalitzat les tres jornades de portes obertes de l’Escola Ramon Llull. Volem agrair la vostra presència per acostar-vos al nostre centre i conèixer més de prop perquè i com treballem. Només per això les jornades han estat tot un èxit i esperem que hàgiu gaudit molt de l'experiència.

Fins la propera, que esperem que sigui ben aviat Una abraçada,

Hoy viernes hemos finalizado las tres jornadas de puertas abiertas de la Escuela Ramon Llull. Queremos agradecer vuestra presencia para acercarse a nuestro centro y conocer más de cerca para que y cómo trabajamos. Sólo por eso las jornadas han sido todo un éxito y esperamos que hayáis disfrutado mucho de la experiencia.

Hasta la próxima, que esperamos que sea muy pronto Un abrazo,

·         Guia de preinscripció                                ·         Vídeo tutorial del procés

En català (pdf) i castellà (pdf).                                      En català (pdf) i castellà (pdf)

Criteris de prioritat per a l'ordenació de les sol·licituds

Per al 2n cicle d'educació infantil, l'educació primària, l'ESO i batxillerat, s'apliquen els següents:

1. CRITERIS GENERALS

• Si hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.
    • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
      • Domicili a l'àrea de proximitat del centre: 30 punts.
      • Lloc de treball a l'àrea de proximitat del centre: 20 punts.
      • Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts.
      • A la ciutat de Barcelona, domicili al mateix districte del centre: 15 punts.
    • Si el pare, mare o tutor legal reben l'ajut de la renda mínima d'inserció: 10 punts.
    • Per discapacitat igual o superior al 33% de l'alumne o d'un familiar de primer grau: 10 punts.
    • En el batxillerat també es té en compte la nota mitjana.
  2. CRITERIS COMPLEMENTARIS

• Pel fet de formar part d'una família nombrosa o monoparental: 15 punts.
    • Si l'alumne té una malaltia crònica que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic (s'hi inclouen les persones celíaques): 10 punts.
    • Si el pare, mare, tutor legal o germà de l'alumne ha estat escolaritzat en ensenyaments declarats actualment gratuïts i universals (segon cicle d'educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, PQPI i formació professional de grau mitjà) al centre sol·licitat en primer lloc: 5 punts.
  3. CRITERIS ESPECÍFICS DE PRIORITAT

Tenen preferència els alumnes que procedeixen de centres i ensenyaments adscrits.

En l'ESO i el batxillerat, en els centres que es faran públics en aquesta pàgina, tenen preferència els alumnes que cursin simultàniament ensenyaments de règim general i ensenyaments professionals de música o dansa, o segueixin programes esportius d'alt rendiment.

.