La roba i altres pertinences

La roba i altres pertinences del nen/a han d’anar marcades amb el nom. Portaran també una cinta (veta o millor elàstica) llarga per penjar bé les bates, abrics, motxilles i gots.

• Una bossa de pa de roba amb una muda interior i exterior de recanvi i un pot de tovalloletes. El paquet de tovalloletes i mocadors de paper es tornarà a demanar quan s’acabi.

• Un got amb nansa.

• Tota la roba ha de portar una veta d’uns 15 cm. per penjar i ha d’anar marcada amb el nom.

Els alumnes de menjador portaran a P3:

a. Un pitet amb goma que ells sols se l’han de poder posar i treure sense dificultat.

b. Un coixí petit i una manta petita (tardor, hivern) i un llençolet de sobre petit (primavera ,estiu).

• Tot ha d’estar marcat amb el nom del nen/nena.

a. El calçat ha de ser fàcil de cordar (si és possible amb velcro).

b. Els dies que s’han d’endur a casa la bata, el pitet i el got, cal que portin una motxilla.

c. Cal fer revisió periòdica de la roba de recanvi i adaptar-la a cada època de l’any.

ALUMNES DE 4 - 5 ANYS

a. Totes les peces de vestir han de portar el nom del nen o nena.

b. Les jaquetes, jerseis, anoracs, etc. han de portar una goma elàstica per poder-los penjar correctament.

c. Per a més comoditat i autonomia dels vostres fills, aconsellem que els calçats que hagin de dur a l’escola, siguin fàcils de cordar (sabates amb velcro, p.e.).